Random facts about me - Spontán tények rólam

2015. február 08. 22:13 - Oatmeal_queen_

nyarvan

  1. I was vegetarian (rather pescetarian) for a little bit more than 3 years, but the funny (or rather sad) fact is that I didn't like vegetables that time, so I lived on pasta, bread and other similar unhealthy foods.
  2. I usually find it difficult to get to know new people but I stick to my loved ones very much and I hate giving up old relations. For example I met my best friend in the day-nursery.
  3. My dream is to have a restaurant or a breakfast place one day where I can sell my favourite healthy and delicious foods.
  4. I'm a terrible coffee addict, once I coulnd't drink it for a few days and I had awful headache, I was tired all the time and I couldn't concentrate at all.
  5. I would be the happiest in the world if I could spend months in different countries living like the locals in a way that Liz Gilbert did in the "Eat, pray, love" (one of my favourite books).
  6. Besides English I speak Spanish but I would really like to learn French because it's the language of gastronomy.
  7. I would like to spend my practise semester in an exotic country, for example Thailand, New Zealand or something like these, but I don't have any problem with living my life here in Hungary.
  8. I have tried several sports in my life, ballet, dance, rhythmic gymnastics, swimming, basketball, tennis, but unfortunately I couldn't stick to any of them.
  9. Most people call me Kike which is a nickname, because when I was little I couldn't pronounce my real name. I got used to it so much that sometimes I don't even pay attention when someone calls me Christi.
  10. My favourite place in the house is the kitchen (is it surprising?) and I can't wait to equip my beautiful own kitchen in my one house.

_____________________________________________________________

[caption id="attachment_714" align="aligncenter" width="430"]gokler-1536 Fotó: Székely Judit/Wellness magazin[/caption]

 

  1. Vegetáriánus voltam kicsit több, mint 3 évig (de halat ettem), de a vicces (illetve inkább szomorú) tény az, hogy akkoriban még nem igazán szerettem a zöldségeket, így főleg tésztán, kenyeren és hasonló egészségtelen ételen éltem.
  2. Általában elég nehezen ismerkedek új emberekkel, viszont nagyon tudok ragaszkodni azokhoz, akiket szeretek és utálom megszakítani a régi kapcsolatokat. A legjobb barátnőmet például a bölcsi óta ismerem.
  3. Az álmom az, hogy egyszer lesz egy éttermem vagy egy reggelizőm, ahol a kedvenc finom és egészséges ételeimet árulhatom.
  4. Szörnyű kávéfüggő vagyok, egyszer nem ihattam néhány napig, ami miatt rémes fejfájásom volt, folyamatosan fáradt voltam és egyáltalán nem tudtam koncentrálni.
  5. Én lennék a legboldogabb a világon, ha hónapokat tölthetnék el különböző országokban úgy élve, mint a helyiek, ahogy Liz Gilbert is tette az "Ízek, imák, szerelmek"-ben (az egyik kedvenc könyvemben).
  6. Az angol mellett még spanyolul is beszélek, de nagyon szeretnék megtanulni franciául, mivel ez a gasztronómia nyelve.
  7. Szeretném a gyakorlati félévemet egy egzotikus országban tölteni, például Thaiföldön, Új-Zélandon vagy valamelyik hasonló országban, de azzal nincs semmi problémám, hogy Magyarországon éljem le az életemet.
  8. Sok sportot kipróbáltam életemben, balettoztam, ritmikus sportgimnasztikáztam, társastáncoltam, kosaraztam, úsztam, teniszeztem, de sajnos egyikhez sem tudtam ragaszkodni.
  9. A legtöbben Kikének hívnak, ami csak egy becenév, mivel kiskoromban nem tudtam kimondani az igazi nevemet. Annyira hozzászoktam, hogy néha oda sem figyelek ha valaki Krisztinek szólít.
  10. A kedvenc helyem a házban a konyha (meglepő?) és már alig várom hogy berendezhessem a saját gyönyörű konyhámat a saját házamban.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://oatmealqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr38037176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása